جهان زیبای من

الهی

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۰۷ ب.ظ

خداوندا ،

تو را سپاس که حقیقت بسیاری از مسائل را در اندک زمانی بر من روشن کردی .

بارالها ،

تو را بسیار سپاس که مرا به خودم و به خودت باز میگردانی .

الهی ،

تو را سپاس که به من فهماندی یک بار کعبه دل را زیارت کردن ، ممکن است برتر از هزار بار حج رفتن باشد .

پروردگارا ،

تو را سپاس میگویم که مرا از این همه وابستگی به این وارستگی سوق دادی .

خدایا ،

تو را سپاس که اینک مرا در آغوشت می پذیری .

تو خانه دلم را به گرمای وجودت و به مهر بی پایانت مصفا کن که نور تو همیشه فروزان و رحمت بی انتهایت همیشه جاری و درهای معرفتت پیوسته گشودست .

خداوندا، ای وجود بی بدیل و ای بخشنده بی رقیب ، تو را سپاس که نگذاشتی از زمان مرگ خود و عزیزانم آگاه باشم . تو را سپاس که اگر بازگشت به زمان رفته را غیرممکن ساختی ، یاد خاطرات و احساسات گذشته را در ذهنم باقی گذاشتی . تو را سپاس که به من نعمت فراموشی را دادی . که نگذاشتی بسیاری از خاطرات بد و آدم های بد و احساسات بد تا همیشه در وجودم آزارم دهند . تو را سپاس که اجازه ندادی از آینده ام با خبر باشم و به این ترتیب امید به آینده و نشاط فعالیت و زندگی را در من زنده نگاه داشتی . تو را بسیار سپاس که چیزهایی در دنیایت آفریدی که با آنها آرامش را احساس کنم .

خدایا ، ای دهنده بی منت و ای مهربان نوازشگر ، تو سپاس که هستی . تو را سپاس که در همه لحظات سخت تنهایی ، در همه لحظاتی که هیچ هم صحبتی ندارم ، برای شنیدن حرفهایم شنوا هستی . تو را سپاس که همیشه حوصله داری . همیشه پذیرای مهمان ناخوانده هستی . سپاس که هستی و چه نیک هستی .

نظرات  (۹)

سلام فریبا. چه حرفهای امیدوار کننده ای از نهادت به بیرون تراوش میکند. حال و احوال منم عوض کردی.
پاسخ:
سلام فرزانه ی من .خوشحالم که این حس زندگی به تو هم منتقل شده
خیلی خوشحالم که به اینجا رسیدی. حرفهات رنگ و بوی امید و تحول میده.
پاسخ:
من هر چه که دارم از مکتب استاد است .استاد مهندس فرزانه
با اومدن بهار دلت بهاری شده.
پاسخ:
واقعا هم همینطوره و امیدوارم این تحول شگرف تا همیشه در روحم باقی بماند و روز به روز در جهت نیکی ها افزون یابد
تو دیروز خبری به من دادی که مدتهاست منتظرش بودم. اومدن پرستوها....
پاسخ:
خوشحالم که بالاخره اسفندی از راه رسید که ملکه باشکوه پاییز آمدن بی خبر پرستوهای مهاجر را به بانوی زیبای بهاری خبر داد
سلام. «ای پروردگار جهانیان که همه حمدها و سپاس ها مخصوص شماست، بی اندازه شکرت» بروزم با: «...قصد دارم مطلبی درمورد چگونگی بهتر زیستن نمادهای سرزندگی سفره های هفت سین‌، ماهی گلی، توضیح های تجربی ای رو بیان کنم...»
سلام. بروزم با: (نگاه نو)
سال نو مبارک
بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد… عید شما مبارک
سلام عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشید با یاری خداوند منّان همیشه شاد و سلامت و تندرست باشید در  کنار عزیزان التماس دعا یا حـــق مخلص خانم دکتر عید بهونه ای برا حال و احوال بارفقای قدیمی