جهان زیبای من

احساساتم

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۵۴ ق.ظ

گاهی بعضی از احساسات زمانی به قلبت هجوم می آورند که در واقع زمانش نیست . پس تو مجبوری یا تحملش کنی و دم برنیاوری یا اینکه به ناچار برای مدتی موقت صدای مزاحم آنها را در قلبت خفه کنی تا زمان مخصوصش برسد و آن وقت دستت را از روی دهنشان برداری تا دوباره به جوشش بیفتند .

اما ناباورانه می بینی در طول سالهایی که آنها را خفه کرده بودی برای هیچ یک نفسی باقی نمانده و دیگر به سختی صدایشان را میشنوی . دیگر هر کاری کنی این احساسات به اوج شور و خروشی که قبلا داشتند نمیرسند . وقتی احساسی نباشد تو مثل یک مرده ی متحرک میشوی که حوصله و حال کسی را نداری و تنها به این فکر میکنی که چه خوب میشد اگر همون زمانی که احساسات تازه به بلوغ رسیده ی قلبت قیل و قال راه انداخته بودند تو چیزی را داشتی که اکنون . کاش میشد زمان های معکوس را با هم تطابق داد . کاش میشد ...

نظرات  (۹)

کدوم کار مخصوص؟؟؟ آیا؟؟؟؟
پاسخ:
من از کار مخصوص حرف زدم آیا ؟؟؟؟؟ چرا خودم یادم نمیاد ؟؟؟؟؟؟
تو در جواب کامنت نوشتی:بخصوص اون کار مخصوص که برای ما - تنها برای ما - کردی . من و مامی و بابی و فریده  کدوم کار مخصوص؟؟؟
پاسخ:
آهان ... ببینم اصن چرا اون تیکه رو از کامنتم حذفوندی ؟!!!
من که هیچ کدوم از کامنتهات رو نحذفوندم!!!!
پاسخ:
فهمیدم ... :)
آهاااااااا
پاسخ:
آررررررررررررررررررره :دی
۱۵ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۱۷ میلادشیرازی
سلام دوست عزیز خوشحال میشم اگه با هم لینک کنیم ممنون میلاد شیرازی درضمن به چت روم ماهم سربزنید خوشحالتر میشیم www.roozebad.blogfa.com www.shirazchat.net
سلام فریبا جان. ببخشید که انقد دیر اومدم هر کاری میکردم نمیشد واست نظر بزارم آخه با گوشیم میومدم. من یه سال و نیم پیشم سقط داشتم..اضافه وزنم دارم الان ولی رژیم دارم.آمپولای hmg.hcg میزنم.فولیکولم 24 و 21 شده بود.دو ماه اینا رو مصرف کردم دکترم گفت حتما باردار میشی.ولی نشدم.یه دکتر بهم گفت باید لاپاروسکوپی کنم.یکی دیگه گفت باید ای یو ای انجام بدم.میخواستم باهات مشورت کنم که چیکار کنم؟به نظرت وزنمو بیارم پایین ممکنه باردار شدم دیگه نیازبه عملم نباشه.خیلی نگرانم.
سلام دکی. بهتری؟
سلام ، با تبادل لینک موافقی؟ پس با این مشخصات لینکم کن و خبر بده تا لینکت کنم!عنوان : ♥بوسه عشق♥آدرس : http://my-love66.mihanblog.com
سلام خوبی؟ وبلاگ باحالیه موفق باشی اگه میشه منو با عنوان اس ام اس جدید با این آدرس http://facejook.ir لینک کنید لطفآ منتظر لنظراتتون هستم حتمآ بهم سر بزن ----------------------------------------------- راستی 1 جامعه مجازی ساختم بیای اونجا کلی خوش میگذره www.sangdel.ir جامعه مجازی سنگدل بیا اینجام عضو شو حتمآ مخصوص وبلاگی هاست