جهان زیبای من

نزدیک شکفتن

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ق.ظ

به عید و به بهار نزدیک و نزدیک تر میشویم.

این روزها همچنان میگذرند تا به بهار و نو شدن برسیم.

میگذرند اما آن که چگونه میگذرند مهم است. شاعر در این مورد چیزی توی این مایه ها میگه: این روزها که میگذرد شادم... چون شادم این روزها میگذرد!

بعضی روزها هم باید گفت: این روزها که میگذرد غمگینم... چون غمگینم این روزها میگذرد!‍

این روزها مثل همه روزهای دیگه میگذرند، حتی بدتر...

نعمت هایی چون سلامتی و ثروت و علم و خانواده و سرپناه و ... و ... و ... هم هستند. اما غم هم هست. دلگیری هم هست. غمی که همیشه بوده و بعد از این هم خواهد بود.

خیلی وقت است که وجودش دیگر مهم نیست. سوزش این زخم روح دیگر مهم نیست. حتی اگر روزی نباشد منتظرم که بیاید... نه آن که پیشاپیش آن را به زندگیم فرا بخوانم. اما اگر نباشد و متعجب تر آن که برعکسش باشد، شاد نخواهم بود و شادی را باور نخواهم کرد. چون میدانم که خواهد آمد.

در هر صورت میگذرد و همچنان غم آلود میگذرد... حرص آور و عصبی میگذرد... دلتنگ و بی نشان میگذرد... با پر از سرزنش و افترا میگذرد.

بگذار بگذرد... به درک که اینچنین میگذرد.

بزرگترین شادی من این است که هیچکس نمیداند تا چه اندازه غمگینم :))))

بهار می آید اما هیچ بهار، نو نمیشوم...

و هیچ عید ...

نظرات  (۳)

۰۲ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۵۳ نمایشگاه هاست www.hostexhibition.com
با سلام به شما دوست عزیز :از سایت من دیدن کنید برای شما یک پیشنهاد خوب دارم تبدیل و بلاگ شما به سایت دائمی هاستینگ رایگان هدیه ما به شما با من در تماس باشین یا هو ای دی host_iran  هاست,هاست رایگان,هاستینگ,فروش هاست,خرید هاست,سرور مجازی,وی پی اس----------------------------------------------------یک سایت جدید  برای اپلود فایل ها و عکس ها  بدون محدودیت می توانید عضوش بشین و تا یک ترا بایت  فضای  رایگان  داشته با شیدتازه در ازای دانلود هر فایلتون هم و یا معرفی زیر گروه که عضو ویزه سایت شوند پول در بیارین و تا روزانه 20 دلار در امد داشته باشین.... برای دانلود از لینک هاتون  لینک مستقیم تو وبلاگتون  بزارید و کلی امکانات دیگهدوست داشتین حتما به ما سر بزنیدupdap.comبا تشکر
پاسخ:
برو بابا. تو دیگه چی میگی؟؟؟؟
هرکسی تو دلش یه غمی داره..که شاید بقیه ازش بی خبر باشن..مهم اینه که خدا به اون آگاهه و خودش حلش میکنه...
پاسخ:
خدای مهربان..!
چون غمگینم این روزها نمیگذرد... زمان همه چیز را حل میکنه جز جای زخمها..
پاسخ:
درسته!