جهان زیبای من

یاد

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۱۱ ق.ظ

در نی زار؛
پرنده ای اندوهگین می خواند.
انگار چیزی را به یاد آورده
که بهتر بود فراموش کند..

"کی ﻧﻮ تسورایوکی"

نظرات  (۷)

سلام وبلاگ تونو دیدم واقعا وبلاگ خوبی دارید ، منم یک سایت دارم با موضوع شبکه اجتماعی به اسم کلیکی ها محیط خیلی جذاب و سالمی داره با کلی عضو صمیمی و مهربان که واقعا خوشحال میشم بیای و عضو بشیclickiha.netمنتظرم عزیز
سلام وبلاگ تونو دیدم واقعا وبلاگ خوبی دارید ، منم یک سایت دارم با موضوع شبکه اجتماعی به اسم کلیکی ها محیط خیلی جذاب و سالمی داره با کلی عضو صمیمی و مهربان که واقعا خوشحال میشم بیای و عضو بشیclickiha.netمنتظرم عزیز
سلام وبلاگ تونو دیدم واقعا وبلاگ خوبی دارید ، منم یک سایت دارم با موضوع شبکه اجتماعی به اسم کلیکی ها محیط خیلی جذاب و سالمی داره با کلی عضو صمیمی و مهربان که واقعا خوشحال میشم بیای و عضو بشیclickiha.netمنتظرم عزیز
سلام وبلاگ تونو دیدم واقعا وبلاگ خوبی دارید ، منم یک سایت دارم با موضوع شبکه اجتماعی به اسم کلیکی ها محیط خیلی جذاب و سالمی داره با کلی عضو صمیمی و مهربان که واقعا خوشحال میشم بیای و عضو بشیclickiha.netمنتظرم عزیز
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۱۴ בخـــتــراלּ شـــرقـــی♥رها♥
در قاب این آیینه ها خود را نمی بینم چیزی به جز یک بهت بی معنا نمی بینم دنیا به زشتیهای پلک فهم من خندید شاید شبــیه مردم دنـیا نمی بینم گنجشک روحم لابلای شاخه ها یخ زد نه ! سنگ هم در دست آدمها نمی بینم تصویری از تبعیض سرد چشمها آری در این برودت ذرهای گرما نمی بینم در منطق این نیمه آدمهای قلابی جایی برای عشق هم حتی نمی بینم
پاسخ:
زیبا
[دست
[دست