جهان زیبای من

فقط خدا

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۰۱ ب.ظ

عاشق اون موقع هایی ام که به هیچکس جز خدا دل نمی بندی و اعتماد نمیکنی . چندی نمیگذره که همه چیز به مانند یک معجزه درست میشه . اون موقع هم فقط خداست که لایق تشکره .

خدا جونم بی نهایت ازت سپاسگزارم .

ایمان بیاریم که همه چیز در دست خداست و اراده ما در طول اراده اوست .

خدا را بخاطر وجود بی نقص خودش بندگی کنیم . خودم رو میگم که اکثر وقتا خدا رو بخاطر خواسته هام خواستم .

خدا نه آن است که تو می اندیشی . خدا آن است که فقط خود میداند .

نظرات  (۱۰)

خدا کند که هرگز در معرض امتحان سخت خدا قرار نگیری که اگر امتحانت کند به چیز سختی و نتوانی پیروز شوی همیشه احساس ی بازنده را داری ک از چشم خدا افتاده .خدا همیشه یاورت
پاسخ:
خدا کند ...
.................like..................
پاسخ:
.............................Thanks.................................
اصلا پاییز برای من یعنی تو...
پاسخ:
بهار نیز برای من یعنی تو ...
واااای چه خواب قشنگی!!! بی نظیرههههه
پاسخ:
مسافر یک پرواز تک نفره در آسمان آبی و پر ابر پاییز با یک دنیا احساسات ناب و تک نفره :)
تمام سعی ام رو میکنم که صبح را با خدا شروع کنم . شب را با خدا پایان ببرم . روز را با خدا سپری کنم...
پاسخ:
خوب کاری میکنی که به حرفم گوش میدی :)
میدونم چه فیلمایی دوست داری... مثلا یوسف پیامبر... دیگه چه فیلمی دوست داشتی؟؟
پاسخ:
مسیر سبز کتاب قانون رژیم طلایی :) مهمان مامان کارتون " بازگشت " . یادته ؟ اون کلاغه ؟ :))) خداحافظ رفیق خدا نزدیک است ( عاشقشم ) بازم هست ولی دیگه یادم نمیاد :)
فریده امروز ازت دلخور بود با او چه سان برخورد کرده بودی؟
پاسخ:
همان سان که او برخورد کرد :-@ بهتره که یه طرفه به قاضی نری و تا وقتی صحبت دو طرف رو نشنیدی حکم صادر نکنی جیگر . مثل اس ام اس هایی که وقتی ما مشهد بودیم به هم میدادید . فکر کردی من خبر ندارم ؟؟؟؟؟؟ :-@
ممنونم به خاطر همه ی پیامهای قشنگت ولی تو وب فری خیلی با من بد حرف زدی . فرشته هم که سریع تایید میکنه
پاسخ:
آره . خوبه که بهش یاد دادم چطوری کامنت ها رو ویرایش کنه !!! ولی ناراحت نباش . اونجا رو جز خودم و خودت و خودش کسی نه می بینه و نه میخونه :دی
اینم آدرس وبم
پاسخ:
کول :)))
وب خوبی داری به منم سری بزن کدهای وبلاکنویسی دارم