جهان زیبای من

تولد 21 سالگی

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ق.ظ

 

 

 

 

***21 آبان، 21 ساله شدم ***

 

 

 

 

نظرات  (۱۰)

آخییی فرشته خیلی دقت نمیکنه خوب..بیچارهههه حوصله ی شکلک گذاشتن دستی ندارم...اسم همه ی شکلک هارو هم بلد نیستم..بی خی خی بابا.. عکس آخریه خیلی خوشگله...کاملا ملتفتم که چه حسی ازش داری..چون اون حس دقیقا تو ذهن منم شکل گرفته..همه شون خیلی قشنگن.ولی آخریه چیز دیگه ایه..
خواب خیلی قشنگی دیدی. خیره انشالله. فکری که گفتی رو نکردم. خواب که دست خود آدم نیس
چرا نمیپستونی خسته شدیم از تکراری ها
پاسخ:
مینویسم
نامرد چرا شماره 5 را نخوندی
پاسخ:
میخونم. اون بعدیشو بیشتر خوشم اومد و دلم خواست زودتر بخونم. ولی چون خوابم میومد و اخر شب بود نه فرصت کامنت گذاشتن بود و نه فرصت خوندن قبلی ها.
مثل اینکه هییییییییچ حرفی واسه گفتن نداری هااااااا؟
بنظر من بهتره خاطراتی که در وبلاگ مامایی نوشتی به این بخش منتقل کنی اینطوری اون وب کاملا تخصصی و حرفه ای میشود واین وب کاملا احساسی و حرفهای دلت.
پاسخ:
موافقم:) خودمم حس کردم برای اونجا وصله ناجورند.
فریبا جان اغاز تولد فرشته های الهی را با دستهای مهربانت تبریک میگم. یادت نره شروع کارت نه ربیع اغاز امامت امام مهدی بوده. به فال نیک بگیر. با مادرهای درد دار وقت زایمان مهربان باش واجرش را از خدا بخواه طبیعت  انعکاس همه ی کارهایت را به تو بمیگردونه واین خواست خذاونده. وسعی کن همیشه موقع متولد کردن یک انسان وضو داشته باشی واین رمز پنجه طلایی هاست. موفق و سربلند باشی.
سلام اون مطلب که تو قسمت مامایی گفتی ناراحتت کرده و نمیشه بگی را برام بصورت خصوصی تو کامنت بذار.
salam..vaght bekheir tabrik migam  be  in dast neveshtehaye zibaton..vaghean like dari..
پاسخ:
سلام ممنونم
سلام...دنیای دخترک پونزده شونزده ساله چقدررررررررررررررررررر قشنگه..به خصوص اگر از نوع من و تو باشه...
پاسخ:
سلام فرزانه جونی. بله چقدر زیبا و قشنگه. این قدر که در کلام نمی گنجه:)