جهان زیبای من

افکار خط خطی

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹ ب.ظ

گاهی فکر میکنم که ای کاش هیچوقت به دنیا نمیومدم. گاهی هم فکر میکنم شاید روزی همه چیز درست شود. ولی چیزی که همیشه بوده و بعد از این هم خواهد بود این است که در هر صورت من دلم را به رویاهایم خوش میکنم. هر جورم که بگذرد، صورت خیس و داغم را دست میکشم و به دلم میگویم اینجاست... کلید خواسته های تو پیش من است. کلید دری که به دنیای ساکت و پر رمز و راز رویاهام گشوده میشه. اما چه بگویم؟ که دل من گاهی این قدر نازک و شکستنی شده که با این حرف دلش میگیرد! دیدن این دنیا برایش رنج آور و عذابی مهلک است. تو میدانی که در این "گاهی" ها ، چه باید برای دلم بکنم؟ تو میدانی مرهم آن چیست؟ اصلا بگو کسی میداند دوای دلی را که شکسته، دست کدام عطار باید جست؟ و آیا تا به حال دست کسی به آن رسیده است؟

دل کوبه هام تمامی ندارد انگار! دلم میکوبه برای یک نفس استشمام رایحه ی رویاهام. استشمام تجلی و واقعیت ها. زندگی رویا نیست، میدانم. ولی دل که رویا و واقعیت نمی شناسد! میخواهد... هرچه بگویی میخواهد!

دلم گرفته!

همین!

خواه بفهمی یا نه!

فقط بدان که دلم بدجووووووووووووووور گرفته.........

نظرات  (۲)

سلام. با تبریک ولادت با سعادت شبیه ترین فرد بر پیامبر(ص)، شاهزاده علی بن الحسین(ع)، و روز جوان؛ «دل آرام گیرد با یاد خدا...!!!» بروزم با: «گم شدم بس که زدم پرسه به پستوی خودم / چه کنم تا بروم یک قدم آن سوی خودم ...» از آقای خلیل ذکاوت
۰۹ تیر ۹۴ ، ۲۱:۰۷ منشور هنر
سلام. بروزم با: «... آخوند فرمود: من خودم دیدم داشتی نماز می خواندی، گفت: نه آقا اشتباه دیدی، سؤال کردند: پس چه کار می کردی؟...»