جهان زیبای من

نازی

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۳ ب.ظ

چرا من از شنیدن صدای "ابی" که در این ترانه "میرقصد" و عمق جانم را به هیاهو وامیدارد, هرگز خسته نمیشوم؟؟؟؟


نازی ناز کن که نازت یه سرو نازه 

نازی ناز کن که دلم پر از نیازه 

شب آتیش بازی چشمای تو یادم نمیره 

هر غم پنهون تو یه دنیا رازه 

نازی جون باغت آباد شه خورشیدت گرم 

کبکای مست غرورت سینه شون نرم 

نقش تو نقش یه پیچک توی چشم انداز ایوون 

من نسیم پاییزم دلم پر از شرم 

منو با تنهاییهام تنها بذار دلم گرفته 

روزای آفتابی رو به روم نیار دلم گرفته 

نقش من نقش یه گلدون شکستس 

بی گل و آب برا موندن 

توی ایوون بهار دلم گرفته

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۶
فریبا Gh

نظرات  (۱)

سلام چه جالب که منم این آهنگ رو خیلی دوس دارم توش پر از حس نیاز و تمنا و خواهش و ناز کشیدنه،که خیلییی زیباست خیلی، و واقعن اِبی زیبا اجراش میکنه ینی وقتی گوشِش میدی قشنگ تورو غرق خودش میکنه این آهنگ و هر وقت گوش بهش بدی زیباست،همیشه❤
پاسخ:
سلام عشقولی من. هر کسی هم ندونه ولی من میدونم که چی میگی و تو رو بیشتر از هر کسی درک میکنم و میدونم چه احساسی از این ترانه داری. مطمئن باش تو رو بیشتر از خودت میفهمم. این زیباترین حس دنیاست که دو نفر تا این اندازه به هم نزدیک باشن.